جهاز ستيبر تويستر - أزرق

8360454

DOMYOS

خصيصًا لتمارين الكارديو وتمارين القوة الموسمية. مثالي للحفاظ على الشكل وفقدان الوزن.
يُقدم جهاز ميني ستيبر تمارين كاملة للجسم بفضل الحركة الجانبية والأربطة المطاطية المقاومة للحصول على جسم متناسق من الرأس حتى القدم!

المنتج غير متوفر

Buy
     In-Store

جميع محلات ديكاتلون

المزايا
متعدد الإستعماليُحسن من لياقة القلب ويساعد على تناسق الجسم (أربطة مطاطية مرنة).
قياساتشاشة عرض لها أربع وظائف: التكرار والمدة والإيقاع والسعرات الحرارية المحروقة.
سهل النقلقطعة صغيرة ومضغوطة من معدات اللياقة من السهل تحريكها.
الثباتخطوات مقاومة للانزلاق.
الضمان2 السنوات
معلومات تقنية

1
ما هي فوائد الميني ستيبر تويستر؟
يمكنك أن تخسر وزن وتنشط جهاز القلب والأوعية الدموية، وكذلك تقوية الجزء السفلي من الجسم (الأرداف، الفخذين، العضلة الخلفية للقدم وغيرها) والجزء العلوي من الجسم من خلال استخدام السوست الرياضية المقاومة (الذراعين والكتفين وغيرها). تُقوي الحركة الجانبية (التويستينج) عضلات البطن. صغير وعملي في الحفاظ على الشكل في المنزل!
2
التمرين: كيف يكون ذلك وكم المدة؟
تم تصميم المحركات الخطوية الصغيرة في Domyos من أجل الاستخدام الموسمي (25 إلى 30 دقيقة، 2 أو 3 مرات في الأسبوع). ينبغي أن تبدأ كل جلسة بإحماء لمدة 3 إلى 5 دقائق (وقد تطول المدة إذا كنت مبتدئ). وفي حالة البدء في جلسة التمرين سريعاً، فقد تتعرض لزيادة خطر الإصابة وفقدان الطاقة. وأخيراً، في نهاية كل جلسة خذ وقتاً لمرحلة الإنعاش ولا تنسى التمدد.
3
لتحقيق نتائج أفضل ...
للحصول على فعّالية أكثر، يمكنك أداء تمرين الخصر من خلال تحريك مفاصل الفخذين مع كل خطوة.
المميزات
حجم الصّندوق48 45 × 22 سم

الوزن:7 كجم

المحتويات:دليل التشغيل
معلومات/ مبدأ عام/ تقنية
التركيب
Structure : 100.0% فولاذ Outcover : 100.0% بوليبروبيلين

نصيحة التخزين
ضع المنتج في وضعية أفقية. لا تضعه في الخارج.

نصائح الصيانة
تٌنظّف بإسفنجة رطبة.

Reviews

Sort by:
Happy with product
Used for من أسبوعين إلى ثمانية أسابيع
Very good for walks in winter when too chilly outside
Absolutely fantastic, works so well!!
Used for أسبوع أو أقل
I am thrilled with my new twist stepper! It arrived on time and required very minimal assembly before I could used it. (The back feet and the resistance bands just needed clipping on). The timer / counter works perfectly and is very useful! At first it was hard to move, but it warmed up and loosened after a few steps. I can really feel all of my muscles working, especially my thighs and upper arms! I would definitely recommend this product!
Poor
Used for أسبوع أو أقل
The product itself may actually be quite good if Decathlon had sent me one that worked. The box arrived and the tape was already broken across the box. The instructions were out of the bag and the bag torn open. The feet were also out of their bag, with the torn open bag discarded in the box. The display would not switch on, a change of battery did not solve it. This product had clearly already been returned by someone else and sent back out without being fixed!
Don’t even attempt to contact customer services. No phone number even available on the website. After ringing a store they supplied a phone number, but getting through to anyone is a different matter. After ten minutes on hold you just get cut off, this happened several times! I’m not sure customer service exists. Very frustrating.
Response of the brand
Hello,

Thank you for taking your time reviewing our service regarding your order. We apologize for the experience you had and we assure you that your feedback is taking in account by our CLT team and Warehouse. We noticed that your refund was already processed in the system, if you have others enquiries, please don't hesitate to contact us.

Customer Service:
0207 0643 000

Kind Regards, 

Anca
  • 1
Show results for